EDUKACIJA, OBUKA
Unutar tvrtke Meditronik edukacija je usmjerena na obuku korisnika za rad s isporučenim rješenjima i upoznavanje s integriranim tehnologijama unutar rješenja. Unutar tvrtke edukacija se provodi prema posebno pripremljenim programima i sadržajima, prilagođenima svakom tečaju ili radionici.

Nakon svake instalacije vršimo edukaciju korisnika i Vašeg osoblja, kako bi sami znali rukovati sustavom, te bili osposobljeni vršiti određene promjene i otklanjati jednostavnije kvarove.

Nudimo niz programa koji služe stjecanju dodatnih vještina u obavljanju svakodnevnih radnih zadataka. Naš rad nastoji popuniti praznine koje nastaju zbog nedovoljnog poznavanja opreme i proizvoda, pružanjem kvalitetne i cjenovno pristupačne obuke za kasniji samostalni rad.

Možemo izvršiti osposobljavanje kako u sjedištu naše tvrtke u Zagrebu ili izravno u Vašem prostoru. Vrijedno je spomenuti da naše stručno i ovlašteno osoblje vrši program osposobljavanja za krajnje korisnike uređaja namijenjenih nadzoru prometa.

Meditronik posjeduje kompletno opremljenu učionicu s potrebnom opremom.

Edukacija i trening

Tehnička podrška
Neovisno radi li se o poteškoćama u redovitom korištenju opreme, kvaru kupljenog uređaja ili je samo potrebna pomoć pri korištenju svih mogućnosti uređaja, svim korisnicima nudimo mogućnost tehničke podrške i servisa opreme – unutar, ali i izvan jamstvenog roka, zahvaljujući našem stručnom osoblju s desetljećem iskustva u radu upravo s našom opremom. Kako bi Vaš sustav ispravno radio, nudimo i uslugu redovitih tehničkih pregleda opreme.

Kod kompleksnijih sustava ili kod sustava od iznimne važnosti, nudimo mogućnost sklapanja ugovora o tehničkom održavanju. Ugovorom definiramo periodične, preventivne tehničke preglede opreme, kao i održavanje ispravnosti sustava, ali i 24-satnu podršku korisniku.

Naš stručni tim će Vas savjetovati i pri odabiru, ovisno o Vašim željama i potrebama, dostaviti i montirati opremu po principu “ključ u ruke”, ali i pružiti Vam tehničku podršku, što znači da kompletnu organizaciju, dostavu, instalaciju i upravljanje opremom preuzima naše stručno tehničko osoblje.

Karakteristike naše podrške:

  • Korisnik dobiva vrlo brzu i efikasnu podršku po cijeni nižoj od klasične podrške na lokaciji korisnika.
  • Korisnik dobiva podršku bez obzira na mjesto gdje se trenutno fizički nalazi. To znači da su naši korisnici podržani na bilo kojem mjestu gdje imaju pristup internetu.
  • Korisnik prateći rad tehničara može steći znanje kako samostalno otkloniti problem u budućnosti.
  • Na rješavanju problema može istovremeno raditi nekoliko stručnjaka čime se smanjuje vrijeme potrebno za otklanjanje problema.

Za podršku smo vam dostupni putem:

  • telefona

Telefonska podrška je ujedno i prvi način rješavanja problema. Na ovaj način veliki broj problema može se riješiti vrlo brzo, a korisnik može usput biti educiran kako otkloniti kvar u budućnosti.

  • interneta

Ako se problem ne može riješiti telefonskom podrškom, naši tehničari će se spojiti na vaše računalo s udaljene lokacije tj. iz našeg ureda putem interneta. Tako naši tehničari imaju cjelokupan uvid u problem te ga mogu na brz i efikasan način detektirati i riješiti. Ovaj način podrške je također idealan za brzu edukaciju korisnika. Podršku ovim putem nudimo programima za udaljenu podršku.

  • na Vašoj lokaciji

Unatoč tehnološkom napretku ponekad je problem potrebno otkloniti na vašoj lokaciji zbog raznoraznih hardverskih ili softverskih problema. Pošto je to skuplji način u odnosu na telefonsku podršku i podršku preko interneta, podrška na vašoj lokaciji će biti zadnja opcija ili na vaše traženje ako je to definirano ugovorom. Kada podršku moramo pružiti na vašoj lokaciji, nastojat ćemo biti što brži, što efikasniji i što manje vas ometati u vašem poslu.